Blog

Παιδική παχυσαρκία, μια ύπουλη νόσος


H παιδική παχυσαρκια εχει παρει επιδημικές διαστασεις στον δυτικο κοσμο τα τελευταια χρόνια και δυστυχως η χωρα μας ανηκει πλεον σταθερα στις χωρες με τα υψηλοτερα ποσοστα παχυσαρκων παιδιων. .

Βιοτίνη

  Η βιοτίνη ανήκει στις υδατοδιαλυτές βιταμίνες. Λειτουργεί ως συνένζυμο και συμμετέχει στο μεταβολισμό των αμινοξέων, των λιπών και των υδατανθράκων. Συνθέτει τη γλυκόζη και τα λιπαρά οξέα και συμμετέχει στην απελευθέρωση της ενέργειας από το κύτταρο, γι’ αυτό σχετίζεται άμεσα με την απόδοση των αθλούμενων.

ΠΗΓΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΒΙΟΤΙΝΗΣ

Έφαγα πολύ. Τι να κάνω;

 

Οι περισσότεροι άνθρωποι όταν τρώμε πολύ και νιώθουμε φούσκωμα αναζητάμε λύση σε ανθρακούχα ποτά όπως στα αναψυκτικά και κυρίως τη σόδα.
Καλά κάνουμε;


Το περιεχόμενο του στομάχου μας έχει χαμηλό ph, δηλαδή είναι όξινο. Αυτό οφείλεται στην ύπαρξη των γαστρικών υγρών τα οποία εκκρίνονται προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία της πέψης. Η έκκριση των γαστρικών υγρών είναι πιο αυξημένη μετά την κατανάλωση κάποιου γεύματος.

Ζητάς συνέχεια γλυκό;

 

Ζητάς απεγνωσμένα γλυκό, ζυμαρικά, ψωμί ή φρούτα; Θα φας μια ωραία σαλάτα με κοτόπουλο ή τόνο και λίγα λεπτά αργότερα θα ζητάς κάτι γλυκό; Έχεις κακή διάθεση και θες κάτι σοκολατένιο; Έχεις παρατηρήσει ότι το χειμώνα καταναλώνεις περισσότερα γλυκά και ειδικά σοκολάτα; Τι συμβαίνει;

Άγχος & Παχυσαρκία

 

Tο υπερβολικό άγχος προκαλεί στον οργανισμό, εκτός από ψυχολογικές αρνητικές συνέπειες, βιοχημική ανισορροπία.
Η βιοχημική ανισορροπία αυξάνει το αίσθημα της πείνας, μειώνει το αίσθημα κορεσμού και νιώθουμε την ανάγκη να τρώμε συνέχεια και επηρεάζει αρνητικά τις καύσεις του οργανισμού με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο μέρος των τροφών που καταναλώνουμε να μην αξιοποιείται για την παραγωγή ενέργειας αλλά να αποθηκεύεται με τη μορφή λίπους.

10 τροφές για γερά νεύρα

 

  • Δημητριακά ολικής άλεσης, πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φυλλικό οξύ, υπεύθυνα για την εύρυθμη λειτουργία του νευρικού συστήματος, μέταλλα όπως μαγνήσιο και ψευδάργυρο, όπως και διάφορα αντιοξειδωτικά.
  • Φρούτα και λαχανικά, πολύ καλές πηγές βιταμινών και αντιοξειδωτικών που βοηθούν στην αντιμετώπιση των ελεύθερων ριζών που δημιουργούνται λόγω στρες.
  • Λιπαρά ψάρια, που περιέχουν ω-3 λιπαρά οξέα και βοηθούν στην καταπολέμηση του στρες.
  • Νηστεία Και Τι Να Προσέξουμε

     
    Η νηστεία χρησιμοποιείται πολλές φορές σαν ευκαιρία αποτοξίνωσης και απώλειας βάρους.
    Ωστόσο, κάποιοι παίρνουν βάρος παρά την αποχή του κόκκινου κρέατος, γαλακτοκομικών και ελαιόλαδου.
    Πού γίνεται το λάθος;
    • αυξημένη κατανάλωση «νηστίσιμων» τροφίμων υψηλής θερμιδικής αξίας όπως το ψωμί, οι ξηροί καρποί, το ταχίνι, γλυκών όπως ο χαλβάς, διάφορα κουλουράκια και βουτήματα.

    Γλυκά με βάση το γάλα και το γιαούρτι

     
    Το γάλα και το γιαούρτι: είναι δύο υλικά που χρησιμοποιούνται στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική ποικιλοτρόπως. Αποτελούν τροφές που περιέχουν θρεπτικά συστατικά, όπως υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία. Μπορούμε με αυτά να δημιουργήσουμε εύκολα και υγιεινά γλυκά.
    Το πιο κλασικό γλυκό είναι το γιαούρτι με μέλι και φρούτο ή και κακάο ή να συνοδεύσουμε την φρουτοσαλάτα μας με δροσερό γιαούρτι.

    Λαχταριστή Κουακερόπιτα

     
    Η κουακερόπιτα παρασκευάζεται από ασπράδια αυγού, νιφάδες βρώμης (κουάκερ) και λίγο γάλα. Συνδυάζει υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνες, οι οποίες περιέχονται στα ασπράδια του αυγού και είναι πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, διότι βασικό υλικό της είναι το δημητριακό βρώμη, η οποία περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.
    Επιπλέον, η κουακερόπιτα αποτελεί γεύμα χαμηλό σε λιπαρά και σάκχαρα και επομένως είναι ιδανικό για διαβητικούς ασθενείς.

    Pages

    Subscribe to Blog

    Εγγραφείτε σήμερα κιόλας στο Lipolysis Newsletter

    Δηλώστε το email σας, πατήστε το κουμπί «Εγγραφή» και θα λαμβάνεται Newsletter από την Lipolysis με πλούσια θεματολογία από επιστημονικά άρθρα των συνεργατών μας, μικρά μυστικά, οδηγίες και φυσικά μοναδικές προσφορές!

    CAPTCHA
    Αυτή η ερώτηση υπάρχει, για την αποφυγεί spammers.
    Go to top