Πρόσφατα Άρθρα

Τραύμα

 

Τι είναι το τραύμα.
Το ΤΡΑΥΜΑ αποτελεί ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα υγείας στις σύγχρονες κοινωνίες. Στην Ελλάδα λαμβάνει διαστάσεις επιδημικής νόσου, λόγω των πολλών ατυχημάτων. Είναι λογικό πως ένα μεγάλο ποσοστό των τραυματιών αποτελούν οι αθλητές, οι οποίοι με τη συνεχή ενασχόλησή τους με τα αθλήματα είναι πιο εκτεθειμένοι σε τέτοιους κινδύνους.

Το πρωινό της έντονης προπόνησης

 

Για μια ημέρα με έντονη (γαλακτική) προπόνηση, το πρωινό ενός αθλητή θα πρέπει να περιλαμβάνει δημητριακά ολικής άλεσης, σταφίδες, μέλι, γάλα ελαφρύ και βραστό αυγό.

Το πρωινό είναι ένα πολύ σημαντικό γεύμα για μια μέρα με ιδιαίτερη ένταση, διότι ο οργανισμός πρέπει να καλυφθεί με υδατάνθρακες υψηλού γλυκαιμικού δείκτη όπως είναι τα δημητριακά, το μέλι και οι σταφίδες, έτσι ώστε να μπορεί να έχει το απαραίτητο καύσιμο, το γλυκογόνο.

Το κύριο γεύμα του αθλητή

 

Το κύριο γεύμα ενός αθλητή θα πρέπει να περιλαμβάνει μια πλούσια ποσότητα αμύλου, όπως είναι το ζυμαρικό ή το ρύζι, μια μικρή ποσότητα πρωτεϊνης, η οποία προέρχεται από κίτρινο τυρί ελαφρύ και λίγο αλλαντικό(γαλοπούλα βραστή ή καπνιστή), σάλτσα φρέσκιας ντομάτας βρασμένη με διάφορα λαχανικά πλούσια σε αντιοξειδωτικά όπως πιπεριές και μανιτάρια.

Ανάπτυξη μυικής υπερτροφίας και μέγιστης δύναμης

 

Ένα ή πολλαπλά σετ ;

Τα τελευταία χρόνια, πλήθος μελετών έχουν ως αντικείμενο έρευνας, ποιος είναι ο καταλληλότερος αριθμός των σετ που πρέπει να πραγματοποιούνται σε ένα προπονητικό πρόγραμμα αντιστάσεων, ώστε να υπάρχουν τα μεγαλύτερα οφέλη στη μέγιστη δύναμη και στη μυϊκή υπερτροφία.

Αναβολικά & Παρενέργειες

 

Τα αναβολικά ανδρογόνα στεροειδή είναι οι πιο διαδιδόμενες απαγορευμένες ουσίες στον αθλητικό χώρο. Χρησιμοποιούνται σε μεγάλο βαθμό από αθλητές που τα αθλήματά τους απαιτούν δύναμη και ισχύ (άρση βαρών, ρίψεις) και από αθλητές του bodybuilding. Τα τελευταία χρόνια χρήση γίνεται και από άλλους αθλητές (στίβος, ποδηλασία κ.α.)

Κατώφλια

 

Τα τελευταία χρόνια οι αθλητικοί επιστήμονες προσπαθούν να εξετάσουν το μεταβολισμό της άσκησης, την αθλητική απόδοση και τη σχέση γαλακτικού οξέος και έντασης. Γι αυτό το λόγο έχουν δημιουργήσει τα λεγόμενα «κατώφλια», τα πιο σημαντικά είναι:

Σωστή φροντίδα για το δέρμα

 

Το δέρμα είναι ο μεγαλύτερος και ίσως ο πιο σημαντικός βλεννογόνος του οργανισμού. Και επειδή το δέρμα είναι εκτεθειμένο και δέχεται όλες τις επιδράσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος, η σωστή φροντίδα του είναι επιτακτική ανάγκη για την υγεία του οργανισμού.

Πως να κοιμηθώ σωστά;

 

Ο ύπνος είναι, πιθανόν, ο κυριότερος παράγοντας για να διατηρήσουμε το σώμα μας, την διάθεσή μας, το ψυχισμό μας και το νου μας, σε μια ισορροπία.

Λόγω των εξαντλητικών συνθηκών και παραγόντων (άγχος, ωράριο εργασίας, διαθεσιμότητα ηλεκτρικών συσκευών, έλλειψη χρόνου κλπ), ξεχνάμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει ο ύπνος στην υγεία μας και συνεπώς στη ζωή μας.

Πιθανοί τρόποι για να καταφέρουμε να επιτύχουμε έναν ήρεμο ύπνο είναι οι εξής:

Pages

Subscribe to Front page feed

Εγγραφείτε σήμερα κιόλας στο Lipolysis Newsletter

Δηλώστε το email σας, πατήστε το κουμπί «Εγγραφή» και θα λαμβάνεται Newsletter από την Lipolysis με πλούσια θεματολογία από επιστημονικά άρθρα των συνεργατών μας, μικρά μυστικά, οδηγίες και φυσικά μοναδικές προσφορές!

CAPTCHA
Αυτή η ερώτηση υπάρχει, για την αποφυγεί spammers.
Go to top