Νηστεία Και Τι Να Προσέξουμε

 
Η νηστεία χρησιμοποιείται πολλές φορές σαν ευκαιρία αποτοξίνωσης και απώλειας βάρους.
Ωστόσο, κάποιοι παίρνουν βάρος παρά την αποχή του κόκκινου κρέατος, γαλακτοκομικών και ελαιόλαδου.
Πού γίνεται το λάθος;
  • αυξημένη κατανάλωση «νηστίσιμων» τροφίμων υψηλής θερμιδικής αξίας όπως το ψωμί, οι ξηροί καρποί, το ταχίνι, γλυκών όπως ο χαλβάς, διάφορα κουλουράκια και βουτήματα.
  • κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας στο κύριο γεύμα αφού, λόγω αποχής κρέατος και γαλακτοκομικών, επέρχεται πιο δύσκολα ο κορεσμός.
  • κατανάλωση τηγανιτών προϊόντων ή διάφορων έτοιμων σνακ όπως πατατάκια. Το τηγάνισμα προσδίδει πολλές θερμίδες σε «νηστίσιμα» τρόφιμα χαμηλής θερμιδικής αξίας, όπως το καλαμάρι.
Τι πρέπει να προσέχουμε στη νηστεία για να μη βάλουμε βάρος;
  • ξεκινάμε τη μέρα μας με ένα πλούσιο πρωινό
  • τρώμε ενδιάμεσα γεύματα, όπως φρούτα και ξηρούς καρπούς
  • αποφεύγουμε τα τσιμπολογήματα
  • τρώμε πάντα λαχανικά μαζί με το κύριο γεύμα
  • πίνουμε αρκετό νερό (8-10 ποτήρια τη μέρα)
  • έχουμε ποικιλία στη διατροφή μας μέσα στη βδομάδα, όπως όσπρια, λαχανικά, δημητριακά, αμυλούχα τρόφιμα και θαλασσινά
  • επιλέγουμε βραστά ή ψητά και αποφεύγουμε τα τηγανιτά τρόφιμα
  • προσέχουμε την κατανάλωση «νηστίσιμων» τροφίμων με μεγάλη θερμιδική αξία, όπως το ταχίνι, ο χαλβάς, ο ταραμάς και τα «νηστίσιμα» κουλουράκια

Εγγραφείτε σήμερα κιόλας στο Lipolysis Newsletter

Δηλώστε το email σας, πατήστε το κουμπί «Εγγραφή» και θα λαμβάνεται Newsletter από την Lipolysis με πλούσια θεματολογία από επιστημονικά άρθρα των συνεργατών μας, μικρά μυστικά, οδηγίες και φυσικά μοναδικές προσφορές!

CAPTCHA
Αυτή η ερώτηση υπάρχει, για την αποφυγεί spammers.
Go to top