Γλουτένη πότε να την αποφεύγουμε

 
Η γλουτένη είναι μια ουσία από την οποία αποτελούνται τα δημητριακά, δηλαδή το σιτάρι, η βρώμη, η σίκαλη και το κριθάρι. Χαρακτηριστικό της γλουτένης είναι ότι κάνει τα άλευρα πιο ελαστικά και εύπλαστα.
Επομένως, η γλουτένη περιέχεται σε όλα τα αρτοσκευάσματα όπως ψωμί, γλυκά, δημητριακά πρωινού, πίτες, κέικ, φρυγανιές, κράκερ κ.α Πολλοί άνθρωποι έχουν δυσανεξία στη γλουτένη, δηλαδή το λεπτό τους έντερο παρουσιάζει μια ευαισθησία στα προϊόντα γλουτένης, επειδή αντιδράει υπερβολικά στη γλειαδίνη, μια πρωτεϊνική ουσία της γλουτένης.
Η δυσανεξία στη γλουτένηκοιλιακάκη. Κάποια από τα συμπτώματα είναι.
Η κοιλιοκάκη προκαλεί μειωμένη δυνατότητα του εντέρου να απορροφάει επαρκώς τα θρεπτικά συστατικά των τροφίμων.
Γι’ αυτό και είναι απαραίτητο, οι άνθρωποι που πάσχουν από κοιλιοκάκη να αποκλείσουν από τη διατροφή τους ό, τι περιέχει γλουτένη. Τρόφιμα ελεύθερα γλουτένης είναι το ρύζι, το ρυζάλευρο, το καλαμπόκι και το αλεύρι του, το κεχρί, η πατάτα, τα όσπρια, το φαγόπυρο, τα φρούτα και τα λαχανικά, το κρέας και τα προϊόντα του, τα λάδια και οι ξηροί καρποί και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.
Σήμερα, λόγω του αυξημένου αριθμού των πασχόντων από κοιλιοκάκη, πολλές βιομηχανίες τροφίμων παράγουν προϊόντα άρτου χωρίς γλουτένη για όσους παρουσιάζουν δυσανεξία.

Εγγραφείτε σήμερα κιόλας στο Lipolysis Newsletter

Δηλώστε το email σας, πατήστε το κουμπί «Εγγραφή» και θα λαμβάνεται Newsletter από την Lipolysis με πλούσια θεματολογία από επιστημονικά άρθρα των συνεργατών μας, μικρά μυστικά, οδηγίες και φυσικά μοναδικές προσφορές!

CAPTCHA
Αυτή η ερώτηση υπάρχει, για την αποφυγεί spammers.
Go to top