10 συμβουλές για υγιές και όμορφο σώμα

  Σίγουρα όλοι μας θα έχουμε ακούσει ή διαβάσει περιμένοντας την σειρά μας σε κάποιο ιατρείο ή κομμωτήριο συμβουλές για ένα λεπτό, καλογυμνασμένο κορμί. Πιστοί και εμείς στο επιστημονικό μας έργο, παραθέτουμε δέκα απλές αλλά και τόσο αληθινές συμβουλές, τις οποίες θα πρέπει κανείς να ακολουθήσει πιστά, σαν εντολές, ώστε όχι μόνο να έχει ένα απαλλαγμένο από λίπος κορμί, αλλά και έναν ασφαλή διατροφικό ετήσιο οδηγό, ώστε να μπορεί να γευτεί αυτά που θέλει, χωρίς φόβο και πάθος. Ας μην ξεχνάμε ότι η σύγχρονη διατροφική πρόταση είναι να τρώμε «απ’ όλα, με βάση το μέτρο το οποίο καθορίζουν οι δραστηριότητές μας, η κοινωνικότητά μας και οι γενετικές μας προδιαγραφές»
  1. Μην τρώτε ποτέ πολύ λίγο φαγητό.
    Στον οργανισμό μας υπάρχει μια βασικά δομημένη ισορροπία η οποία ονομάζεται ομοιόσταση, και περιγράφει την ισορροπία μεταξύ του μεταβολισμού και του καταβολισμού στο σώμα μας. Όταν η τροφή μας είναι πολύ λιγότερη από αυτή που πρέπει να καταναλώσουμε ο καταβολισμός μας(δηλαδή η αποδόμηση των δομικών συστατικών) αυξάνεται, η ισορροπία διαταράσσεται και το μόνο που καταφέρνουμε είναι να σαν ξοδεύουμε πηγή ενέργειας, μυϊκό ιστό και υγρά σώματος.
    Μην ξεχνάτε: Ο εχθρός μας είναι μόνο το υπερβάλλον λίπος μας.

  2. Τρώτε πολλά μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
    O χειρότερος εχθρός της λιπόλυσης είναι τα 1-2 γεύματα ημερησίως. Με αυτό τον τρόπο, με τον καιρό δημιουργούμε μία ευαίσθητη ινσουλίνη η οποία σαν ελατήριο εκτινάσσεται, μεταφέροντας πολύ πληροφορία, δηλαδή τροφή μέσα στα μιτοχόνδρια των κυττάρων, και τελικώς λίπος στις λιπαποθήκες. Πέντε με έξι μικρά γεύματα είναι ό,τι καλύτερο για την δημιουργία μιας πολύ καλής ομοιόστασης, η οποία θα οδηγήσει σε λιπολυτική διαδικασία και διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους μακροπρόθεσμα.

  3. Συνδυάστε όλα τα είδη τροφών στα γεύματα. Η διατροφή μας χρειάζεται ποικιλία.
    Κάθε γεύμα θα πρέπει να περιέχει πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λιπαρά με μία αναλογία που ποικίλει για τον καθένα μας, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε οργανισμού.

  4. Όχι μόνο κρέας με σαλάτα.
    Είναι λάθος να πιστεύουμε ότι θα πρέπει να αποκλείουμε εντελώς από το διαιτολόγιό μας τους σύνθετους υδατάνθρακες. Απεναντίας, αυτοί αποτελούν το κλειδί της λιπόλυσης όταν τους χρησιμοποιούμε κατάλληλα και στη σωστή ποσότητα σε συνδυασμό με τα άλλα μακροθρεπτικά συστατικά.

  5. Το λίπος “καίει” λίπος.
    Μία σωστή λιπολυτική διατροφή, θα πρέπει να είναι πλούσια σε ακόρεστα λιπαρά οξέα, δηλαδή ένα είδος λίπους, το οποίο είναι ό, τι καλύτερο για μία σειρά λειτουργιών του οργανισμού που σχετίζονται με αντικαταβολικές και αντιοξειδωτικές διαδικασίες. Το λίπος αυτό περιέχεται στους ξηρούς καρπούς, στα λιπαρά ψάρια, στο αγνό ελαιόλαδο, στο λινάρι και σε άλλες τροφές που θα πρέπει να καταναλώνονται ειδικά σε περιόδους λιπόλυσης. Αυτό το λίπος απλά αποβάλλει το επιπλέον λίπος από το σώμα μας και μειώνει τα επίπεδα της χοληστερόλης στο αίμα μας.

  6. Πίνετε πολύ νερό.
    Το νερό είναι το πιο φθηνό, ισχυρό και αθώο, λιπολυτικό «φάρμακο» στις μέρες μας. Είναι ό,τι καλύτερο για κάποιον που διατρέφεται σωστά και αποτελεί το καλύτερο «καθαριστικό» του οργανισμού μας και το καλύτερο μέσο ενυδάτωσης . Ένα λίτρο το λιγότερο είναι απαραίτητο, ενώ 2-3 λίτρα την ημέρα τους καλοκαιρινούς μήνες μας χρειάζονται σίγουρα.

  7. Καταναλώνετε πάντα λαχανικά.
    Μην τα ξεχνάτε , ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες! Αποτελούν πηγή βιταμινών, μετάλλων, ιχνοστοιχείων και φυτικών ινών αλλά επίσης λειτουργούν σαν καταλύτες στην απορρόφηση των τροφών. Μία δίαιτα χωρίς αυτά, σίγουρα υστερεί πολύ και μάλιστα κουράζει πολύ τον οργανισμό μας.Ποσότητες απεριόριστες.

  8. Καταναλώνετε με μέτρο τα φρούτα.
    Μη νομίζετε ότι τα φρούτα είναι εντελώς αθώα. Υπάρχουν φρούτα τα οποία έχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη όπως το καρπούζι (τα οποία ερεθίζουν αρκετά την ινσουλίνη), όπως επίσης και φρούτα τα οποία περισσότερο «φαγητό» είναι παρά φρούτο (όπως η μπανάνα). Επίσης έχουν μεγάλη ποσότητα από σάκχαρα .

  9. Το λίπος δεν “θέλει” να φύγει από το σώμα μας.
    Τα λιποκύτταρά μας, είναι εντελώς ανεξάρτητοι οργανισμοί στο σώμα μας, οι οποίοι περιέχουν ισχυρότατες γενετικές καταβολές. Σκοπός του λίπους είναι η αποθήκευσή του για λόγους επιβίωσης του οργανισμού μας . Είναι ένας εντελώς αυτόνομος μηχανισμός, ο οποίος διαθέτει μνήμη πολύ ισχυρή χάρη στην οποία το ανθρώπινο είδος κατόρθωσε να επιβιώσει μέσα από αντίξοες κλιματολογικές και όχι μόνο συνθήκες. Αντιγράφει τα πάντα που σχετίζονται με την διατήρηση της ύπαρξής του, κατασκοπεύει καθετί που προσπαθεί να το εξοντώσει και αντιστέκεται σε αυτό.Γι' αυτό δε θα πρέπει να του πηγαίνετε κόντρα! Μόνο με πονηριά και πείσμα θα το διώξετε από πάνω σας και πάντα να θυμάστε ότι το λίπος είναι απαραίτητο και με σπουδαίο ρόλο συστατικό του οργανισμού μας. Αυτό που θέλουμε να αποβάλλουμε είναι μόνο το περιττό λίπος που επιβαρύνει τόσο την υγεία όσο και την εικόνα μας

  10. Λιπόλυση = πόλεμος
    Η οποιαδήποτε λιπολυτική διατροφή είναι ένας πόλεμος με το λίπος σας. Στον πόλεμο διαμορφώνονται δύο «ψυχολογίες»: του νικητή και του ηττημένου. Θα πρέπει να έχετε οπωσδήποτε τη θετική ψυχολογία του νικητή, αυτού που θέλει να διαμορφώσει το σώμα του, ένα σώμα που καθημερινά δέχεται αμέτρητα «χτυπήματα» από τον ίδιον μας τον εαυτό! Προσέχετε το σώμα σας! Δεν θέλει ποτέ ακραίες καταστάσεις! Η μέση οδός φέρνει το πολυπόθητο αποτέλεσμα!

Εγγραφείτε σήμερα κιόλας στο Lipolysis Newsletter

Δηλώστε το email σας, πατήστε το κουμπί «Εγγραφή» και θα λαμβάνεται Newsletter από την Lipolysis με πλούσια θεματολογία από επιστημονικά άρθρα των συνεργατών μας, μικρά μυστικά, οδηγίες και φυσικά μοναδικές προσφορές!

CAPTCHA
Αυτή η ερώτηση υπάρχει, για την αποφυγεί spammers.
Go to top