Blog

Πως να χάσετε κιλά με την άσκηση

 
Σωστή διατροφή και άσκηση μαζί είναι το κλειδί για να αποκτήσετε γρήγορα ένα καλλίγραμμο σώμα. Η πρόταση αυτή ακούγεται τόσο απλή. Γιατί όμως τόσος κόσμος παρόλο που λιώνει κάθε μέρα στα γυμναστήρια δεν μπορεί να χάσει κιλά; Τι είναι αυτό που κάνει λάθος;

Παρακάτω θα δείτε μερικούς μύθους για την σχέση της άσκησης και δίαιτας:

  • Χάνω κιλά με πολύ έντονη άσκηση
  • Τι είναι το GDA και τι πληροφορίες παίρνουμε στις ετικέτες των τροφίμων

     
    GDA- Guideline Daily Amount (ενδεικτική ημερήσια πρόσληψη)
    Η ενδεικτική ημερήσια πρόσληψη δίνει στον καταναλωτή πληροφορίες σχετικά με τις θερμίδες αλλά και άλλα συστατικά (πρωτεΐνη, λιπαρά, σάκχαρα κλπ) που προσλαμβάνει το άτομο καταναλώνοντας μία μερίδα του εκάστοτε τροφίμου. Για τον υπολογισμό αυτό λαμβάνονται υπόψη οι μέσες ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα οι οποίες ανέρχονται στις 2000 θερμίδες.
    Ένα παράδειγμα:

    Πρακτικές Προτάσεις Άμεσης Διαχείρισης Του Στρες

     
    Είναι στιγμές που σου κόβεται η ανάσα. Στιγμές που αισθάνεσαι πιεσμένος/η και πως χρειάζεται να ανταποκριθείς άμεσα σε κάτι, αλλά νιώθεις αδύναμος/η να το κάνεις εκείνη τη στιγμή. Ηρέμισε!!! Τίποτα δεν είναι τόσο επείγον όσο η επαφή σου με τον εαυτό σου! Τίποτα δεν μπορεί να είναι περισσότερο αποτελεσματικό απ’ αυτό!

    Τι είναι ο Σακχαρώδης Διαβήτης

      Είναι μια χρόνια νόσος η οποία χαρακτηρίζεται από διαταραχή του μεταβολισμού των υδατανθράκων, των πρωτεϊνών και των λιπιδίων.
    Ο σακχαρώδης διαβήτης προκαλεί διαταραχή της γλυκόζης (υψηλά επίπεδα στο αίμα), η οποία προέρχεται από διαταραχή είτε στην έκκριση της ινσουλίνης είτε στη δράση της είτε και στα δύο. Γλυκόζη και ινσουλίνη «συνεργάζονται» στον οργανισμό για να τραφούν τα κύτταρα.

    Διαταραχή στην ανοχή της γλυκοζης-Προδιαβητικό στάδιο

      Οι ειδικοί για τη διάγνωση και την κατηγοριοποίηση του Σακχαρώδη Διαβήτη αναγνώρισαν μια ενδιάμεση ομάδα ατόμων, τα οποία δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως διαβητικά μεν, ωστόσο τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους είναι αρκετά υψηλά για να είναι φυσιολογικά.

    Θρόμβωση

      Όταν η αθηρωματική πλάκα στα αγγεία είναι πολύ ανεπτυγμένη και έρχεται σε επαφή με το αίμα που ρέει μέσα σε αυτά, παγιδεύονται εκεί αιμοπετάλια και κύτταρα αίματος με αποτέλεσμα να δημιουργείται σε εκείνο το σημείο του αγγείου πήγμα, ο λεγόμενος θρόμβος.

    Αθηροσκλήρωση

      Είναι η δημιουργία πλάκας στα τοιχώματα των αγγείων.
    Η πλάκα αυτή δημιουργείται από κυτταρικά αποθέματα χοληστερόλης και ασβεστίου.
    Στη δημιουργία της συντελούν τα αυξημένα επίπεδα λιπιδίων στο αίμα καθώς και η κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε αλάτι.
    Με την πάροδο του χρόνου η πλάκα αυτή μεγαλώνει με αποτέλεσμα την στένωση των αγγείων και τη μη φυσιολογική ροή του αίματος προς τον καρδιακό μυ, η οποία προκαλεί το έμφραγμα.

    Διατροφή και Καρδιαγγειακά Νοσήματα

     
    1. αποφυγή λιπαρών και κυρίως ζωικών όπως κόκκινο κρέας, γαλακτοκομικά με πλήρη λιπαρά, βούτυρο, σκληρές μαργαρίνες και γενικότερα trans λιπαρά
    2. αποφυγή καπνίσματος
    3. έμφαση σε ω3, ω6 και μονοακόρεστα λιπαρά, όπως ελαιόλαδο, ψάρια, ξηροί καρποί και σπόρια
    4. αύξηση κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών
    5. περιορισμός αλατιού και αλκοόλ
    6. αύξηση σωματικής δραστηριότητας

    Ομοκυστεϊνη

      Τα τελευταία χρόνια γίνεται πολύ συχνά λόγος για την σχέση της ομοκυστεϊνης και των καρδιαγγειακών νοσημάτων.
    Η ομοκυστεϊνη είναι ένα αμινοξύ που δεν παράγεται από τον οργανισμό αλλά προέρχεται από το μεταβολισμό της μεθειονίνης, ένος άλλου αμινοξέος που ο οργανισμός λαμβάνει από τις τροφές που περιέχουν πρωτεϊνη.

    Pages

    Subscribe to Blog

    Εγγραφείτε σήμερα κιόλας στο Lipolysis Newsletter

    Δηλώστε το email σας, πατήστε το κουμπί «Εγγραφή» και θα λαμβάνεται Newsletter από την Lipolysis με πλούσια θεματολογία από επιστημονικά άρθρα των συνεργατών μας, μικρά μυστικά, οδηγίες και φυσικά μοναδικές προσφορές!

    CAPTCHA
    Αυτή η ερώτηση υπάρχει, για την αποφυγεί spammers.
    Go to top