Blog

Βιταμίνη D, μια διαφορετική βιταμίνη και η έλλειψή της στις μέρες μας

  Η βιταμίνη D δεν κατατάσσεται στις βιταμίνες όπως τις γνωρίζουμε. Είναι ένα λιποδιαλυτό σεκοστεροειδές. Συντίθεται κυρίως στο δέρμα μετά από την έκθεσή μας στον ήλιο και κατά ένα μικρότερο ποσοστό προσλαμβάνεται μέσω της τροφής. Διαχωρίζεται σε δύο τύπους την D2, η πρόσληψή της οποίας γίνεται μέσω της τροφής και την D3, η οποία συντίθεται από τον οργανισμό. Και οι δύο αυτοί τύποι έχουν παρόμοια βιολογική δράση.

'Eφηβοι Πανελλήνιες Εξετάσεις 1-0

  Οι πανελλήνιες εξετάσεις του 2014 ανοίγουν την αυλαία στις 27/5 και προσκαλούν τους μαθητές να προσέλθουν ψύχραιμα και να διεκδικήσουν μια θέση σε κάποιο πανεπιστημιακό ίδρυμα της επιλογής τους.
Κύριοι πρωταγωνιστές του μήνα οι μαθητές που βρίσκονται αντιμέτωποι με τον ογκόλιθο των εξετάσεων στο τέλος της χρονιάς. Μια περίοδος ιδιαίτερα έντονη και συγκινησιακά φορτισμένη τόσο για τους πρωταγωνιστές μας όσο και για το οικογενειακό τους περιβάλλον.

Ο ΜΥΘΟΣ «Eίμαστε και εμείς που τα δώσαμε όλα και δεν πήραμε τίποτα»

  Ο ΜΥΘΟΣ «ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΔΩΣΑΜΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ»


Μια έκφραση που ακούγεται τόσο, όσο πολύ λίγες τα τελευταία χρόνια και φαίνεται να περιέχει άνευ όρων δόσιμο του ενός προς τον άλλο και ταυτόχρονα ένα μεγάλο παράπονο, με τον ισχυρισμό ότι το «δόσιμο» αυτό ήταν χωρίς ανταπόδοση.


Πολλοί φίλοι το έχουν ποστάρει στις ηλεκτρονικές τους σελίδες και με άλλους έχουμε κάνει ατελείωτες σχετικές συζητήσεις.

Γιατί είναι σημαντικό να τρώμε συχνά ;

  Στις μέρες μας, παρόλο που έχουμε τη δυνατότητα να επιλέγουμε εύκολα και γρήγορα την ποιότητα και την ποσότητα της τροφής μας, μέσα από μια μεγάλη ποικιλία που συναντάμε συνεχώς μπροστά μας, σχεδόν όπου και αν βρισκόμαστε, συχνά παραλείπουμε πολλές βασικές αρχές υγιεινών συνηθειών μια από τις οποίες είναι τα συχνά γεύματα (5-6 ημερησίως).

Φυσική δραστηριότητα και πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων

  Ενδιαφέρον παρουσιάζουν έρευνες της τελευταίας δεκαετίας σχετικά με το ρόλο της άσκησης στην υγεία και τη σχέση της με την πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων.

4 Πράγματα που δεν γνωρίζουμε για τα όσπρια

 
  1. Τα όσπρια αποτελούν πηγή φυτικών ινών κυρίως διαλυτών οι οποίες καθυστερούν την γαστρική κένωση και μειώνουν την κινητικότητα του εντέρου προκαλώντας φούσκωμα και δυσφορία. Αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί καταναλώνοντας παράλληλα με τα όσπρια πράσινες σαλάτες.
  2. Αποτελούν πηγές φωσφόρου με αποτέλεσμα να πρέπει να ελέγχεται η κατανάλωση τους σε άτομα με νεφροπάθειες σε συνεργασία με τον διαιτολόγο.

Είμαι δέκα χρονών και έχω πολύ άγχος

 
"Κάθομαι στο γραφείο μου προσπαθώντας να μελετήσω προσεκτικά τα μαθήματα μου. Έχω χαθεί μέσα σε φωτοτυπίες , βιβλία και σημειώσεις. Έχω πελαγώσει πραγματικά. Είναι απίστευτα πολλά. Τόσες πληροφορίες, αν χωρέσουν στο κεφάλι μου σίγουρα θα γίνω πάνσοφος.
Πώς θα τα καταφέρω αλήθεια; Όλοι, δάσκαλοι και γονείς μαζί, μού φωνάζουν ρυθμικά:
Διάβασες; Να διαβάσεις;! Ακόμα; Να διαβάζεις! Αυτή είναι η δουλειά σου! Να είσαι υπεύθυνος και μεθοδικός! Να είσαι καλός μαθητής!

Pages

Subscribe to Blog

Εγγραφείτε σήμερα κιόλας στο Lipolysis Newsletter

Δηλώστε το email σας, πατήστε το κουμπί «Εγγραφή» και θα λαμβάνεται Newsletter από την Lipolysis με πλούσια θεματολογία από επιστημονικά άρθρα των συνεργατών μας, μικρά μυστικά, οδηγίες και φυσικά μοναδικές προσφορές!

CAPTCHA
Αυτή η ερώτηση υπάρχει, για την αποφυγεί spammers.
Go to top