Christina Chatzinikolaou's Blog

4 Πράγματα που δεν γνωρίζουμε για τα όσπρια

 
  1. Τα όσπρια αποτελούν πηγή φυτικών ινών κυρίως διαλυτών οι οποίες καθυστερούν την γαστρική κένωση και μειώνουν την κινητικότητα του εντέρου προκαλώντας φούσκωμα και δυσφορία. Αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί καταναλώνοντας παράλληλα με τα όσπρια πράσινες σαλάτες.
  2. Αποτελούν πηγές φωσφόρου με αποτέλεσμα να πρέπει να ελέγχεται η κατανάλωση τους σε άτομα με νεφροπάθειες σε συνεργασία με τον διαιτολόγο.

Τι είναι το GDA και τι πληροφορίες παίρνουμε στις ετικέτες των τροφίμων

 
GDA- Guideline Daily Amount (ενδεικτική ημερήσια πρόσληψη)
Η ενδεικτική ημερήσια πρόσληψη δίνει στον καταναλωτή πληροφορίες σχετικά με τις θερμίδες αλλά και άλλα συστατικά (πρωτεΐνη, λιπαρά, σάκχαρα κλπ) που προσλαμβάνει το άτομο καταναλώνοντας μία μερίδα του εκάστοτε τροφίμου. Για τον υπολογισμό αυτό λαμβάνονται υπόψη οι μέσες ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα οι οποίες ανέρχονται στις 2000 θερμίδες.
Ένα παράδειγμα:

H ασπαρτάμη είναι ασφαλής;

 


Τι είναι η ασπαρτάμη και κατά πόσο είναι ασφαλής για το γενικό πληθυσμό;

Subscribe to Christina Chatzinikolaou's Blog

Εγγραφείτε σήμερα κιόλας στο Lipolysis Newsletter

Δηλώστε το email σας, πατήστε το κουμπί «Εγγραφή» και θα λαμβάνεται Newsletter από την Lipolysis με πλούσια θεματολογία από επιστημονικά άρθρα των συνεργατών μας, μικρά μυστικά, οδηγίες και φυσικά μοναδικές προσφορές!

CAPTCHA
Αυτή η ερώτηση υπάρχει, για την αποφυγεί spammers.
Go to top