Anastasia Theodoropoulou's Blog

Βιοτίνη

  Η βιοτίνη ανήκει στις υδατοδιαλυτές βιταμίνες. Λειτουργεί ως συνένζυμο και συμμετέχει στο μεταβολισμό των αμινοξέων, των λιπών και των υδατανθράκων. Συνθέτει τη γλυκόζη και τα λιπαρά οξέα και συμμετέχει στην απελευθέρωση της ενέργειας από το κύτταρο, γι’ αυτό σχετίζεται άμεσα με την απόδοση των αθλούμενων.

ΠΗΓΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΒΙΟΤΙΝΗΣ

Ζητάς συνέχεια γλυκό;

 

Ζητάς απεγνωσμένα γλυκό, ζυμαρικά, ψωμί ή φρούτα; Θα φας μια ωραία σαλάτα με κοτόπουλο ή τόνο και λίγα λεπτά αργότερα θα ζητάς κάτι γλυκό; Έχεις κακή διάθεση και θες κάτι σοκολατένιο; Έχεις παρατηρήσει ότι το χειμώνα καταναλώνεις περισσότερα γλυκά και ειδικά σοκολάτα; Τι συμβαίνει;

10 τροφές για γερά νεύρα

 

  • Δημητριακά ολικής άλεσης, πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φυλλικό οξύ, υπεύθυνα για την εύρυθμη λειτουργία του νευρικού συστήματος, μέταλλα όπως μαγνήσιο και ψευδάργυρο, όπως και διάφορα αντιοξειδωτικά.
  • Φρούτα και λαχανικά, πολύ καλές πηγές βιταμινών και αντιοξειδωτικών που βοηθούν στην αντιμετώπιση των ελεύθερων ριζών που δημιουργούνται λόγω στρες.
  • Λιπαρά ψάρια, που περιέχουν ω-3 λιπαρά οξέα και βοηθούν στην καταπολέμηση του στρες.
  • Νηστεία Και Τι Να Προσέξουμε

     
    Η νηστεία χρησιμοποιείται πολλές φορές σαν ευκαιρία αποτοξίνωσης και απώλειας βάρους.
    Ωστόσο, κάποιοι παίρνουν βάρος παρά την αποχή του κόκκινου κρέατος, γαλακτοκομικών και ελαιόλαδου.
    Πού γίνεται το λάθος;
    • αυξημένη κατανάλωση «νηστίσιμων» τροφίμων υψηλής θερμιδικής αξίας όπως το ψωμί, οι ξηροί καρποί, το ταχίνι, γλυκών όπως ο χαλβάς, διάφορα κουλουράκια και βουτήματα.
    Subscribe to Anastasia Theodoropoulou's Blog

    Εγγραφείτε σήμερα κιόλας στο Lipolysis Newsletter

    Δηλώστε το email σας, πατήστε το κουμπί «Εγγραφή» και θα λαμβάνεται Newsletter από την Lipolysis με πλούσια θεματολογία από επιστημονικά άρθρα των συνεργατών μας, μικρά μυστικά, οδηγίες και φυσικά μοναδικές προσφορές!

    CAPTCHA
    Αυτή η ερώτηση υπάρχει, για την αποφυγεί spammers.
    Go to top