Πως να κοιμηθώ σωστά;

 

Ο ύπνος είναι, πιθανόν, ο κυριότερος παράγοντας για να διατηρήσουμε το σώμα μας, την διάθεσή μας, το ψυχισμό μας και το νου μας, σε μια ισορροπία.

Λόγω των εξαντλητικών συνθηκών και παραγόντων (άγχος, ωράριο εργασίας, διαθεσιμότητα ηλεκτρικών συσκευών, έλλειψη χρόνου κλπ), ξεχνάμε πόσο σημαντικό ρόλο παίζει ο ύπνος στην υγεία μας και συνεπώς στη ζωή μας.

Πιθανοί τρόποι για να καταφέρουμε να επιτύχουμε έναν ήρεμο ύπνο είναι οι εξής:
  • Προσπαθούμε, καθημερινά, να πηγαίνουμε για ύπνο συγκεκριμένη ώρα. Καλό είναι να μην κοιμόμαστε μετά τις 12.00μ.μ, αναλόγως και με το είδος εργασίας μας)
  • Μπορούμε να καταναλώσεις κάποιο ζεστό ρόφημα φτιαγμένο από βότανα για να χαλαρώσουμε (προτιμούμε θυμάρι, χαμομήλι, τζίντζερ)
  • Φροντίζουμε το τελευταίο μας γεύμα να είναι ελαφρύ, αποφεύγοντας πολλά λιπαρά και καρυκεύματα.
  • Δεν ξεχνάμε να πίνουμε άφθονο νερό, καθώς είναι σύμμαχος του οργανισμού μας σε όλες τις λειτουργίες του (διώχνει τις τοξίνες) και προσπαθούμε να επωφεληθούμε από την διαδικασία της άσκησης (σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη του καλού ύπνου).
  • Τέλος, προσπαθούμε να αποσυνδέσουμε όποια ηλεκτρική συσκευή βρίσκεται κοντά μας, την ώρα που κοιμόμαστε, καθώς εκπέμπονται άπειρα κύματα ραδιενέργειας, με αποτέλεσμα να επιδεινώνεται οποιαδήποτε διαταραχή στον ύπνο.

  • Προσοχή, εάν δεν παρατηρήσουμε ιδιαίτερη βελτίωση, πρέπει να επισκεφθούμε τον προσωπικό μας ιατρό, ή να προβούμε σε κάποια εναλλακτική θεραπεία.

    Εγγραφείτε σήμερα κιόλας στο Lipolysis Newsletter

    Δηλώστε το email σας, πατήστε το κουμπί «Εγγραφή» και θα λαμβάνεται Newsletter από την Lipolysis με πλούσια θεματολογία από επιστημονικά άρθρα των συνεργατών μας, μικρά μυστικά, οδηγίες και φυσικά μοναδικές προσφορές!

    CAPTCHA
    Αυτή η ερώτηση υπάρχει, για την αποφυγεί spammers.
    Go to top